تنگ کردن واژن با نخ

تنگ کردن واژن با نخ

 

لیفت واژن

همانطور که می‌دانید در زندگی مشترک، روابط جنسی یکی از عوامل تاثیر‌گذار می‌باشد. یکی از عامل‌هایی که بر کیفیت روابط جنسی تاثیر‌گذار است سلامت کامل جنسی زنان می‌باشد. گشادی واژن و بزرگ شدن لابیا یکی از عواملی می‌باشد که بر اثر موارد مختلفی مثل زایمان‌های متعدد، افزایش سن، ژنتیک و روابط جنسی متعدد به وجود می‌آید. روش‌های متنوعی برای درمان این موارد وجود دارد مانند پرینورافی، لابیاپلاستی، و تنگ کردن به وسیله نخ (لیفت واژن) که ما در این مقاله قصد داریم توضیحاتی در خصوص تنگ کردن واژن به وسیله نخ بپردازیم.
 روش لیفت پوست یکی از روش‌های قدیمی است که جهت لیفت پوست صورت استفاده می‌شد.

یکی از راه‌های تنگ کردن واژن، لیفت پرینه یا دهانه واژن می‌باشد. در زمانی که پس از مشاوره با پزشک تصمیم به انجام تنگ کردن واژن گرفته شد، پزشک به وسیله یک نوع نخ مخصوص دهانه واژن را به سمت بالا می‌کشد و باعث می‌شود که دهانه واژن تنگ و اصطلاحا لیفت شود که باعث تنگ کردن واژن می‌شود.

یکی از عوامل موثر در تنگ کردن واژن استفاده از نخ مناسب می‌باشد. زیرا این مدل نخ‌ها قابل جذب بوده و تاثیر به سزایی در انجام درست و دقیق این روش دارد. از این نوع نخ‌ها در عمل‌های دیگری مثل نیز استفاده می‌شود.

در ادامه بعد از مدتی با زدن بخیه‌های کوچک باعث می‌شود که دهانه واژن در همان حالت بماند و زیبایی مجدد خودش را به دست بیاورد.

عمل تنگ کردن واژن را می‌توان حتی در مطب پزشک مورد نظر به وسیله بی‌حسی انجام داد و بیمار می‌تواند بدون داشتن عوارضی و فقط با چند روز استراحت و انجام ندادن کارهای سنگین به کار‌های روزمره خود ادامه دهد.

به یکی دیگر از مزایای عمل تنگ کردن واژن می‌شود به این نکته اشاره کرد که لیفت واژن باعث تقویت عضلات هم می‌شود و باعث به وجود آمدن تاثیر بلند مدت نیز می‌شود.

خانم دکتر پوران حاجیان پیشنهاد می‌کنند که قبل از تصمیم برای عمل زیبایی  با پزشک متخصص زنان و زایمان مشورت کنید. 
برای مشاوره می‌توانید همین الان از طریق دایرکت در اینستاگرام با ما در ارتباط باشید.

 

تهران، خیابان ولیعصر، روبروی بیمارستان دی، ساختمان پزشکان دی، طبقه4

8 - 88884507 - 021

شنبه، دوشنبه، چهارشنبه (با تعیین وقت قبلی)

Dr. Pouran Hajian
© Copyright 2022. All rights reserved باهمکاری آسکین گرافیک
ASKIN GRAPHIC Co.